header_stijlplan9.jpg

Woningfotografie

DE VERKOOPFOTO ALS BELANGRIJKSTE MARKETINGINSTRUMENT

Van alle woningzoekenden zoekt het merendeel een nieuwe woning op internet. Op basis van de verkoopfoto’s wordt beslist of een woning in aanmerking komt voor een bezichtiging. Deze beslissing neemt slechts een halve minuut in beslag! De verkoopfoto’s zijn dus je sterkste marketingtool binnen de woningverkoop. Welke om die reden de meeste aandacht verdient binnen het verkoopproces. Een goede verkoopfoto komt tot stand door het samengaan van verkoopstyling en professionele woningfotografie.

Woningfotografie

WAT VERTELLEN GOEDE VERKOOPFOTO’S

  • Communiceren de aankoopbeleving
  • Spreken een grote doelgroep aan
  • Laten veel licht zien
  • Communiceren ruimtelijkheid
  • Houden rekening met zichtlijnen
  • Laten de functie van elke ruimte zien
  • Laten de pluspunten van de woning zien

Tip: Lees ook mijn blog ’10 Meest gemaakte fouten bij de interieurfotografie’

Interieurfotografie

Professionele fotograaf woningfotografie

Stijlplan werkt samen met een vaste woningfotografie fotograaf om de meest professionele foto’s van je woning te laten maken. De huisfotograaf van Stijlplan begon ooit als modefotograaf en is met zijn frisse aanpak inmiddels doorgegroeid tot een professional in de reclame-fotografie waarbij hij gerenommeerde merken of beroemde personen als Gispen, Rabobank en Jan des Bouvrie tot zijn opdrachtgevers mag rekenen. Niet zo maar een fotograaf dus maar een fotograaf die zijn vak verstaat, zodat Stijlplan er zeker van is dat je de hoogste kwaliteit verkoopfoto’s krijgt.

Gratis feedback op je verkoopfoto’s

Heb je je woning te koop staan en wil je weten of je verkoopfoto’s de juiste aantrekkingskracht hebben. Mail mij de link van je online woningpresentatie én je telefoonnummer en ik geef je gratis mondeling feedback!

Wil je meer weten over de mogelijkheden van woningfotografie, vraag dan om meer informatie. Informatie woningfotografie