header_stijlplan9.jpg

Stijlplan verkoopstyling Eindhoven

Wat is nodig om Jouw huis te verkopen. Dat is het altijd het uitgangspunt bij verkoopstyling.

  • Wie zijn je potentiële kopers
  • Wat maakt je huis uniek
  • Wat kan verbeterd worden
  • Wat zorgt voor een succesvolle bezichtiging

Als huidige bewoner ben je trots op je eigen huis en bijbehorende inrichting.
Het zegt iets over wie je bent. Een prachtig gegeven dat in het verkoopproces van de woning van ondergeschikt belang is. Je doel is om je huis zo snel mogelijk te verkopen, tegen de hoogst haalbare prijs. In tegenstelling tot interieurstyling maak je bij verkoopstyling van een Thuis een huis. Woningzoekenden zijn immers op zoek naar een huis om hun Thuis van te maken.

Verkoopstyling

Wanneer verkoopstyling

De toegevoegde waarde van verkoopstyling wordt steeds vaker erkent door woningeigenaren.

De drie voornaamste redenen om verkoopstyling in te zetten zijn:

  • Vertrouwen winnen kandidaat kopers wat leidt tot meer bezichtigingen
  • Verhogen van de verkoopwaarde
  • Snellere verkooptijd

Verkoopstyling gaat altijd hand in hand met professionele fotografie

Verkoopstyling wordt ingezet zodat er goede verkoopfoto’s gemaakt kunnen worden van de woning. Verkoopstyling en professionele woningfotografie gaan daarom ook altijd hand in hand.

Al heb je de beste fotograaf van Nederland. Als datgene wat hij voor zijn lens krijgt niet klopt, is het zonde van de gemaakte kosten. En andersom geldt dit ook. Hoe goed de verkoopstyling ook is. Als er vervolgens met een klik klak camera foto’s genomen worden van de ruimte is het zonde van de investering in verkoopstyling.

Tijdens de verkoopstyling staat daarom de woningfotografie centraal. Wat dient er op de foto’s gecommuniceerd te worden zodat de doelgroep voor de woning aangesproken wordt. De verkoopfoto’s zijn immers het belangrijkste marketinginstrument binnen de woningverkoop. Ze zijn dé uitnodiging tot bezichtiging. 

Wat vertellen goede verkoopfoto’s

  • Communiceren de aankoopbeleving
  • Spreken een grote doelgroep aan
  • Laten veel licht zien
  • Communiceren ruimtelijkheid
  • Houden rekening met zichtlijnen
  • Laten de functie van elke ruimte zien
  • Laten de pluspunten van de woning zien
Voor en Na verkoopstyling

De ná foto communiceert ruimtelijkheid, licht en houdt rekening met zichtlijnen

Hulp nodig bij  het krijgen van krachtige verkoopfoto’s? Als specialist in krachtige woningpresentaties helpt Stijlplan je graag. 

Note:

Stijlplan verkoopstyling Eindhoven heeft geen invloed op:
Vraagprijs | Onderhoudsstaat | Ligging | Architectuur
Veranderende Hypotheekregels | Politieke beslissingen

Werkwijze verkoopstyling